2010. jan. 13.

Vasalás

Mondom, ma hirtelen olyan jó gyerek lett...
Evett tízórait rendesen, majd ebédet rendesen, és alszik már két órája! Juhéjjj!
Én meg bevetettem magam egy adag ruhakupac közé (ááá, a pórnép csak vasalnivalóként emlegeti ezt a jelenséget...), és megnéztem egymás után két X-aktákat egy adag málnapüré társaságában.
Igazából a ruhakupac rendszerint a beépített szekrény mélyén szokott elterülni, de tegnap elővettem abból a szent elhatározásból, hogy kivasalom...
De asszem nem teszem. Majd holnap!
Merénúúúúúgyutálooookvasalniiiii!!

Ui: Hmmmm... Lehet, hogy eper volt...

5 megjegyzés:

  1. Nahát én sem szeretek vasalni, de ha alszik Mesi, akkor olyan jó eltüntetni a kupacból:)

    VálaszTörlés
  2. De azt az egy alvásidőt én nem pazarlom vasalásra!
    Majd holnap elintézem... Talán... :D

    VálaszTörlés
  3. Majd a hétvégén kivasalom! Hagyd meg nekem a vasalnivalót.

    VálaszTörlés
  4. Öööööö.... én szinte semmit nem vasalok,jót tesz a ruciknak a szárítás. Amit meg nagyon kell, azt mielőtt felvesszük, gyorsan kivasalom, így csak 2 perc. Régen én is órákat vasaltam hetente, most sajnálom erre az időt.

    VálaszTörlés