2010. jan. 15.

Nagy a segge, búsuljon a ló!

Na és akkor ennek örömére, hogy Eszterem szép és okos és kellőképpen dagadt, beestem a Malomba, ahol szembejött velem egy Intimissimi 50%-os leértékelés... Úúúú, naddon naddon veszélyes!
Bele is estem a csapdába...
Tisztázzuk: tényleg 50%-os leértékelés volt, az árakból egyértelműen látszott, tehát semmiféle újévi fogadalomszegésről nincs szó...
Vettem egy pár dolgot... pl. melltartót, majd kérdezte az eladó, hogy bugyit mutathat-e... Nanááá! Adott egyet, amit már tettem is be a kosárba, amikor megkérdezte, hogy jó-e az M-es, mert azt adott, de én úgy meg voltam őrülve, hogy megvettem volna az XS-est is, ha azt adja...
Há' mondtam neki, hogy van ám nekem mostanra már L-es méretűm is otthon... Ejejjjszülésnagyfenék... (Király buli ám gyereket szülni, mert a plusz 4 kilóm simán ráfogható, jajmár ez nem megy le, mert átrendeződtek a hájmennyiségeim. No meg persze, ha a szobabicómon nem 5 cm porréteg lenne.... na de ebbe ne menjünk bele... ) Erre az eladó csak rámnézett és azt mondta, elég lesz neked az M-es is... Ódejóóóóó!!

Bár minimálisan szégyelltem magam, hogy elvertem egy adag pénzt, de minden úúúúgy megérte, ráadásul a szopismelltartók kora azért már lassan lejár (nem beszélve azok atomszexi voltáról...), de Laci mondta, hogy az adóváltozás miatt nyerünk nettóban egy csomó zsééét! Yesss!!!

1 megjegyzés: