2010. jan. 18.

Hétvégi alvás- és evéskultúra

Nos, ami a hétvégén történt, az mindkét tevékenységben egyedülálló volt.
Először is szó nélkül megette 3 napja a főzött kaját. Először az enyémet, másnap anyu vadas-alapját (aminek este odaadtam ám a maradékát feldobva cukkinival, rizzsel és sajttal), majd tegnap újra az enyémet.
A titok: először is kell minimum 3 féle kanál. Kis műanyag, kis fém, nagy fém evőkanál.
Ezek felváltva történő használata elősegíti a nagyobb mennyiségű kaja gyerekbe juttatását. Másrészt engedtem az önállósodási törekvésének. Vagyis hagytam, hogy ő kanalazzon a szájába. És így megette az egész adag kajáját, pedig abbahagyta mindig olyan 70 gramm után, aztán a kanalat a kezébe kapta és beverte az összeset! Igenigen, ezután is teljesgenerál...

Az alvás... Na ezzel is mindig van valami!
Megint két napja nem kelt fel (illetve 1/4 7-kor ébredt egy szopira, majd visszaszunya, ma meg 7-kor ébredt először. ) No, ez király!
Most meg nem fekszik le...
Míg pár hete azon aggódtam, hogy marad ébren 6 órán át, bakker most meg nem fekszik le. 6 lefekvésből 3* játszotta el az ágybakerülés utáni vidám egy órás játékot. Ez azért csúfos statisztika...
Ez azért kellemetlen, mert nem is kirívó délutáni alvásokról van szó, hanem csak röpke 1,5 órásról, amely után 3-kor kelt fel. És akkor mi lesz, ha 4-ig alszik? Akkor majd éjfélig játszunk? Nanneeeee...

Viszont a szombati műsor szenzációs volt. Ott álltam az ágya mellett, mert ha elmentem, akkor felállt és kiabált. Amíg ott voltam, addig viszont vízszintesben maradt. Forgolódott és minden elérhető rojttal, textilpelussal, plédcimkével játszott. Amikor néha elkezdett felállni, elég volt hajolnom felé, és tudta, hogy vissza fogom tenni fekvőbe és hasravágta magát. Míg 50 perc után egyszercsak zsupsz, bealudt...
Szóval ilyen még sosem történt, de jó volt. (Általában az ilyen nem alszomot fél órás játék és fél órás bőgés követi és úgy alszik csak el. Ezért nem kedvelt jelenség nálunk...)

No, ennyi a sztori...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése