2010. jan. 8.

Beteg... ki én?

Amellett, hogy beteg vagyok, azért nem állhat az utamba semmi!

Anyának nem volt igaza pár napja, és igenis helyzethez kötötten vagyok képes pápázni. Apának az ablakból, amikor kiszállt a kocsiból, felszólítás nélkül.

Emellett telefonálok, mint a veszedelem! Mindkét enyémtelefont a fejemhez teszem, abszolút telefonálós pozícióba. (Na jó, néha Gizi babát is, de anya szerint csak a formája zavar be...)

Illetve az alábbi felismeréseket tettem a világ működéséről:

Rájöttem, hogy a csőrös pohár csőrét az ujjaimmal összenyomva kiömlik a víz belőle. A dohányzóasztalra persze, ahol lehet benne tenyérrel óriásiakat tapcsikolni.
Rájöttem arra is, hogy a fürdőkádban az állatkákat összenyomva spriccel a víz belőlük, és hogy nem muszáj ezt a vízsugarat a kádban tartani.
Rájöttem, hogy ha elég erősen rángatom a telefonos asztalka fiókját, akkor annak egyszerűen leesik az előlapja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése