2010. jan. 10.

Csőrös pohár sztori

Na, ez a sztori abszolút jellemző rám.

Szóval először is nem viseltetek jó érzéssel a csőrös pohár iránt. Nem nagyon értem én sem, hogy miért, hiszen gyakorlatilag nem tudok semmilyen hátrányt említeni.
Kényelmes, utazáskor, babakocsiban szuper. Mellette Eszti pörfiktül (tökéletesen) iszik a normál pohárból (ja, persze segítséggel) , szóval csak pozitív dolgok vannak mellette, de én akkor sem kedvelem (szerintem a cumisüveggel való hasonlatossága miatt és nekem a cumisüvegről mindig az a defektes asszociációm, amikor a kétéves gyerek szájából lóg ki a tea a babakocsiban... Ergo valami rosszul rögzült és baromság az egész... Persze, hiszen a csőrös az nem cumis.)
Miután ezt jól megbeszéltem magammal, elterveztem, hogy lecserélem az eddigi szilikonfejűt a nagylányoknak való, merev és nagyobb csőrös pohárra.

Ma délután fel is kaptam Eszterem, hogy egy lájtos délutáni levegőzés alkalmával beszerezzük az új cuccot!
Node itt jön a zavar...
Az új pohár legyen:
Csöpögésmentes (na jó,a legtöbb az), merev csőrű, teljeskupakos (ne csak a csőrt zárja le), formatervezett és rózsaszín, legyen fogantyúja ééééss.... asszem ennyi...
Megint egyszerű esetnek számítok. Sebaj, ilyen kell!
Brendon... Nézegettem, fogdostam, próbálgattam, csoda, hogy a kölyök szó nélkül viselte.. Nagy válogatások után viszont megleltem egy tökéletesnek tűnő TommyTippie poharat. Minden kafa, kivéve, hogy nincs fogantyúja, de úgy néztem, hogy a 12+-osoknak már egyiknek sincs. Ok, jó lesz így is...
No király, hol a rózsaszín? Leghátul. Letúrom, közben leborul a fél polc, dehát kit érdekel, megvan a tökéletes pohár! Kihalászom és akkor látom, hogy az aljára van ragasztva egy használt rágó... Pfuuujjjj...
Így ohne tökéletes pohár hazakullogtam Eszteremmel (aki szerintem kicsit vádlón nézett lévén itthon mosogatószer és sterilizáló, de akkor sem...)

2 megjegyzés:

  1. Kértél volna árengedményt, aztán egy napig sterilizálni, most mi lesz Esztikével csőrös pohár nélkül :)

    VálaszTörlés
  2. Áááá, ez nem jutott eszembe... Szerinted visszamenjek egy rágóval a számban? :D

    VálaszTörlés