2010. jan. 2.

Jövőre..

Vagyis inkább idén mondtam Embörnek, hogy valamit kéne már csinálni Szilveszterkor. Asszem az össznépi berúgós "ereszdelahajam" típusú összeröffenéseket már kinőttük (vagyis Laci igen, aki már khm..., khm... 30 fölött lengedez, node én, aki még csak 29... Én még mennék... ) Szóval először arra gondoltam, hogy yess-wellness. Naná, mi más? De Laci felhívta a figyelmemet az év utolsó napjának sikerére. Tuti tele lenne van az összes, és nem olyan jópofa ott malmozgatni a szaunaajtóban várva, hogy valakinek fogyjon már el a levegője és egyébként is húzzanak má' ki a mediből!
Szóval nem jutottunk dűlőre...
Csak én már annyira utálom, hogy muszáj fennmaradni éjfélig, egy hülye koccintásra, és amikor végre kiszenvedted magadból az éjfelet, akkor meg nem alszol egész éjjel, mert az összes szomszéd szerint a tüzijáték baromi vagány...
Még van rá... ööö... 363 napunk, hogy kitaláljuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése