2010. jan. 4.

Pelenka

Az úúúúgy volt, hogy tegnap este fürdetésnél vettem észre, hogy az utolsó pelenka fog Eszterpopóra kerülni. Úúúúú, ki látott már ilyen gázt? Elfelejteni pelust venni??
Gondolkoztam, hol lehet még elfekvőben egy-két peló.
No, van három a pelenkázótáskában és még kettő Huggies termékminta (igaz, az 4-es méret, de ha muszáj, akkor muszáj...)
Reggel persze azzal kezdtük, hogy megbeszéltem Esztikével, hogy dolgunk van délelőtt a lakásban, így csak a délutáni alvás után megyünk el pelenkát venni. Így legyen már olyan kedves, és nem óránként egyet alkotni (a tegnapi kakis pelusok száma ugyanis 5 volt, ami nem pont kevés...)
1/4 9-kor kelt a drága és fél óra múlva már be is kakilt.
No, nem pont így beszéltük meg! Asszem apró zavar van a kommunikációs struktúránkban...

1 megjegyzés:

  1. Donvöri
    Én láttam már... sőt el is felejtettem. Tökjó h van a táskában néhány tartalék. Ippen csak megúsztuk :-)

    VálaszTörlés