2010. jan. 8.

Még mindig kórság

Úúúú, ha annyi pénzem lenne, amennyi taknya van a gyereknek!
Mondja valaki, hogy ez a javulás jele, mert hülyét kapok!
De... az elmúlt napon sikerült Eszterembe fecskendős módszerrel beletukmálni a szirupot és a kálciumot is. No, ez sem valami gyerekbarát, mert jól le kell fogni, hogy kinyissa a száját (ja, hát így sem pont önszántából...). Sebaj, gyógyszer a kölyökben, aki az ágyában, szóval szép az élet!

Az éjszaka szuperájos volt. Fél 6-kor kelt egyszer. Viszont sajnos olyan korán kelt, hogy az egyalvást nem vállaltam be továbbra sem.

Ma van Laci szülinapja, már sikerült is minden kaját előkészítenem, amit akartam csinálni, ajándékot is beszereztem!

Sajnos én taknyozódom, meg köhögtem is iccaka, szóval köszi Eszti! De legalább azzal álltathatom magam, hogy az ellenanyagok szopi közben átjutnak Esztikébe.
Laci is náthakezdeményes...

No ennyi az annyi hír.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése