2010. márc. 31.

Dolly

Amíg még bírja szunyával elmesélem a babasztorit.
Azt tiszta sor, hogy Eszti szereti a babákat. De eddig csak 2 minibabája volt.
Anyuval szombaton, már voltunk a játékboltban, ki is néztem egy jófélét, ami pont ennyi időseknek való.
Lacival kitaláltuk, hogy bár a nyuszi nem hoz ajándékot, Esztinek azért csak kell egy baba.

Tegnap elmentünk, megnéztük még az Alföldben is, és végül megvettük a kinézett Dolly babát.
Hazaérve Laci kitalálta, hogy a nyuszi ugye nem hoz ajándékot, akkor adjuk má' oda szegény Esztikének, hadd játszon vele, úgyis olyan rosszkedvű...
Hát megkapta...
Azzal kezdtük, hogy Laci levágta a cimkét róla és persze Eszti jelezte, hogy "na azt azonnal adjátok csak vissza". A baba ezen kellékével el is játszott olyan 5 percig. Majd Dollyt letojva nyígott tovább...
Ááááá....

Mondtam neki, bakkerEszter 3 rugó volt a cucc, na húzzál játszani vele!! De nem ment...

Így én magamhoz vettem Dollyt, megsimogattam, mire Laci vigyorogva megjegyezte, "na legalább neked tetszik"... Hát ja...

Így vegyél a gyereknek ajándékot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése