2010. márc. 19.

Babakocsi, csapó 2

Hohohóóó, most, hogy dugigpakoltam a blogot képekkel, ágyőpá, elmentem hétvégézni!
Node hova is?
Hát csak nem Pestre?
Így kell ezt csinálni... Sírtamsírtamsírtam Lacinak és most megyünk a kinézett szupibabakocsit megvenni Pestre! Hoppááákirály!!

Sajnos azonban az a nemszeretem Babaszafari árulja csak, így oda kell mennünk. Hát reméljük, nem szívjuk meg, mint anno a járókával.
(Megrendeltük, hetekig mellébeszéltek, hogy majd kedden jön, majd csütörtökön, majdmajdmajd... Aztán a végén a 120*120-as helyett 100*100-asat küldtek - na persze nem pont annak az árán.) Szóval kicsit aggódom, mert megfogadtam, hogy onnan soha semmit.

Mindenesetre, ha nem lesz a boltban megvehető, az tutkó, hogy nem rendeljük meg, mert Esztike kétéves korára sem ér majd ide!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése