2010. márc. 8.

Papesz 80. szülinap

Minden szuper volt!
Megjött 6 rakat rokonság, majd a fél délelőtt azt sem tudtam, hol a lyányom.
Ezzel csak annyi volt a bibi, hogy szerintem gyakran mások sem...
Amikor papeszt köszöntöttük, azért szóltam, hogy emberek, úgy lépkedni, hogy van egy kutyaméretű kislány a földön!
Persze szó sincs elhanyagolásról, mert rendesen körbe volt ujjongva egész nap, de a "sok bába közt elvész a gyerek" feeling néha bejátszott.
De cuki volt ez a lényeg. Mondjuk rendesen el volt szórakoztatva, így egy szava sem lehetett a kisangyalnak...

Aztán lefektettem egykor, és elmentünk étterembe. Az tök jó volt, mert ohne gyerek kajálhattam nagy nyugalomban végrevégre! Esztike meg akkorát szunyált, hogy arra ébredt fel, hogy hazaért a banda!

Délután elment mindenki, aztán mi is sétálni, de olyan büdös hideg volt, hogy befagyott az összes orrlyukunk, így hazajöttünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése