2010. márc. 18.

A babakocsi gazdája...

... amúgy remekül van.
Most, hogy a várva várt 3. fogának az egész alja kilóg, elkezdte csikorgatni.
Nesze neked fog! Gyanútlanul boldog vagyok, hogy megérkezett hozzánk a látható világba, erre mire használja? Csikorgatásra... Hujujjj!

Már egy hete megint veri a balhét a délutáni lefekvésnél. Apám, én csont nélkül vonulnék délutánit aludni, ha azt mondanák, hogy menjek, ez a kis egyéves caros meg sikít tőle?? Naneeee...

Amúgy király, mert eladtuk a járókáját. Laci úgy gondolta, hogy sok helyet foglal és amíg én a konyhában sertepertéltem, ő szétszedte hétvégén. Persze mondtam neki, hogy klassz, hogy most majd a pincében rohad (szó szerint értem), így dobja már fel teszveszre. És másnap már villámáron elvitte egy csaj.
Kirááály!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése