2010. márc. 11.

HJ

Ma tökre semmi izgi nem történt. Persze én tudtam volna mesélni, de Laci egész héten szabin van, így a gépet is csak 5 percekre szerezhettem meg eddig...

Viszont videóztam egy csomót:
térdendöbrögi, és a "hogyan nem mutatom meg a sétát" témakörben.
Lacit befűzöm, hogy holnap tegye elérhetővé.

Egyébként sajnos el kellett tennem messzire a karkötőimet és a nem használt karórákat, mert minden estére tök piros lett a szája körül. Arra gondoltam, hogy nem pont neki való a fémet rágcsálni. Hátha attól lett olyan. Így búcsúzóul egy kép a karkötő és óra mániáról:



Szóval ezeket felhúzza és úgy lófrál a lakásban, hogy karkötők és órák vannak a karján. Amúgy nagyon vicces.

Persze vannak még fogalmi zavarok a témában:



Hát ja, karóra a nyakban... Ugyan nem látszik, de nem tartja kézzel, hanem felvette stabilan... Hoppá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése