2010. márc. 26.

Szemész után kidőlt baba

Hogy miért csak egy órán át?
És miért ülök reggel 9-kor a gép előtt ezer bejegyzést szerkesztgetve?

Esztivel hazaértünk 5 körül és készen volt.
6-kor már alig tudtuk ébren tartani. De nem akartam 6-kor lefektetni, mert ki tudja, meddig aludt volna.
Laci lelépett lecserélni a nyári gumikat, így én voltam az a szerencsés, aki egy órán keresztül szinte csak sétálgatott fel s alá a 9,5 kilós főnyereménnyel a kezében.
Ugyanis Esztike annyira kikészült, hogy ha a kanapéra tettem, ahol ugrálni és vandálkodni szokott, ott letette a fejét a párnára és aludni készült.
Ha a kezemben üldögélt, akkor letette a fejét a vállamra és aludni készült.
Csak a sétával lehetett visszatartani.

Vacsorája nulla, pedig a kedvenc spagettijét kínáltam neki. Szerintem csak emiatt evett 5 kanállal.

1/2 8-kor már aludt.

Így reggel kelt is 6-kor. Nyűgösen, minimális hőemelkedéssel, és emiatt már megint alszik.
Egyelőre az abszolút befutó és örök klasszikus verzióval számolunk: fog.
Ugyanis megindult az egyes párja, látszik már az alsó csíkja. Mondjuk ez nagy öröm, mert így talán nem úgy fog kinézni, mint akinek kiverték az egyik fogát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése