2010. márc. 10.

Kávé és gatya

Ma szuper kört futottam, mert Eszti délutáni alvása alatt elvonultam farmert venni.
Laci ugyanis már alfában volt a lagymatag zene hatására, amelyet Eszterünk csitítására próbált alkalmazni, amíg mosogatok. Persze kevés sikerrel.
Így Laci elaludt, Esztike elaludt, királyság!

Az első utam kávézni vezetett. Beültem a Fornettis kávézóba, ott kikértem a tejeskávémat, majd nagy küzdelmek árán felmásztam a bárszékre. Na ekkor hirtelen nem is értettem, miért csodálkoztam töpszliEsztin, akit délelőtt a falhoz állítottam és lemértem egy centivel. 72 cm lett a végeredmény. Gondoltam, nem rossz ez a múlt havi 73-hoz képest... Csak kicsit ment össze...

Kávé után nekivágtam! Elmentem a világ végére, a postával szembeni a farmerboltba, ahol kiderült, hogy csak férfigatyában utaznak. Ki látott már ilyet!
Aztán Malom...
Na, ott szopacsbobacs, hogy az a megveszekedett 4 plusz kilóm mind a seggemen, a combomon és a hasamon helyezkedik el. Úgy néztem ki a farmerokban, mint valaki csúnya. Nemtetszős volt a szitu, így hazatértem egy pénztárcával és egy kulcstartóval, amelyek árát becsületesen bevallottam Lacinak (az újévi fogadalmamnak megfelelően).

Szóval no gatya, helyette most éhenhalok és bicóztam egyet lelkesen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése