2010. márc. 31.

Hapci-kuci

Há' borzasztó borzasztó, de ezen kedvencEszter beteg. Vagy valami hasonló.
Egyelőre ott tartunk, hogy tegnap elkezdett köhögni, de nagyon hülye módon. Lacival fél napig vitáztunk, hogy a kölyök tüsszög vagy köhög. Aztán mindketten elbizonytalanodtunk. Valószínű mindkettőt csinálja egyébként.

Tegnap olyan car passzban volt szegény egész nap, hogy elég legyen annyit mondanom, hogy be van durranva a bal alkarom. (Mert ott nyaralt egész nap.)

Éjszaka nagyon ügyes volt, mert bár sokat hallottam köhögni, nem kelt fel egyszer sem. Aztán 3/4 8-kor olyan faca kis fuldoklórohamot kaptam tőle a "jóreggelt" helyett, hogy szinte törtem be a szobájába. Aztán, ahogy felvettem abbamaradt.

Délelőtt amúgy gyakorlatilag a károkozásra hajtott. Elleste, hogy ahol ő bekapcsolja a tévét, én ott kapcsolom ki. Na innentől nem lehetett elhajtani a készülék elől. Ki/be kapcsolgatta. Amúgy vicces volt, mert amikor belejött, leste a távirányítót, szerintem nem értve, hogy működhet a csodamasina anélkül is.

Nagy nehezen elhajtottam a környékről és bakker ezután egész egyszerűen kitörte az egyik fiók előlapját (ami amúgy cellux-szal le volt zárva). A benne lévő csavarokat szétszórta és boldogan elrágcsált két fatiplit. Azt hittem szétesek ott helyben...

Majd pelenkázás közben (ami köztudottan nagyon fájdalmas tevékenység ugyebár), visított, csapkodott és lecseszte a földre a hősugárzót. Ekkor már rákiabáltam, amitől persze még jobban üvöltött és újra földhöz akarta vágni a cuccot.
Szóval jól alakult a délelőtt.

Most alszik a lelkem, de nem tudom, meddig sikerül, mert folyamatosan tüsszög és köhög felváltva...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése