2011. ápr. 28.

Olibogyó újra és mindig

Ja, merthogy minden nap elterveztem, hogy szerzek valahonnan ebédet, hogy ne kelljen már azzal is carolni itthon. Na ez a része egyszer sem jött össze.
Így ma is főztem. Spagettit. Természetesen csak és kizárólag olibogyóért kellett elmenni a boltba. Mert enélkül Eszterem nem tekinti ehető ételnek a spagettit.

No egy csomag beszerezve. Taktikusan kivettem apa részét: kb. 10 szemet, mert szegény így is hátrányos helyzetű... Kölyök persze látta, de mondtam, ez apáé. Apáé. Oké, túltárgyalva.

A miénket felszeleteltem, amit aztán Eszti be is tolt kb. 3 falat spagettivel.
Majd:
Kérek még olibogyót!
Nem szívem, megmondtam, hogy ennyi van, ha befalod egyszerre, szívás. Vége.
Nem vége. Kérek még.
Nincs- pá- ágyő- adjonisten.
Apának van olibogyója.
Naná, és az apáé is marad, hogy legyen mit ennie vacsorára neki is.
Erre okos Büdöskölke:
Apa nem szereti olibogyót.
Csak szeretnéd, ha nem szeretné angyalom, csak szeretnéd... :)

De legalább minden alkalommal bebizonyosodik, hogy nem hülyegyerek ez kérem! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése