2011. ápr. 20.

Indulás

No, akkor ezennel hivatalosan is leléptünk.
Mivel Lacit (=netet) nem visszük magunkkal, így hétfőnél előbb nem járok erre.

Persze macibaba nem alszik ám, hahahaa, minek azt!
Előadta már az összes verziót. Nem alszom, nem vagyok fáradt, megyünk busszal MOST!, majd Aludtam. Felébredtem., majd jött genyaanya, aki jól megfenyegette, hogy "az a nyomoronc busz addig el nem indul, amíg nem aludtál!" és jelenleg csend van. Talán...

Mondjuk annyira nem is vagyok ám genya, de mennyire nem!
Sőőőt!
Ugyanis húsvét alkalmából vettem neki 2, azaz kettő darab csokit is! Amúgy egy pár bugyi mellé... Hát istenem, ez van, ezt tojja a nyuszi. Úgyis kap elég mindent, és tőlem már ez is nagyon szép eredmény.
Persze együtt kellett megvenni vele, mert két szem csokibeszerzéséért nem passzoltam le Lacinak.
Így Eszti társaságában kiválasztottam egy darab Milka waffelinit és egy KitKat-et, amelyet ő persze nagy boldogan kísért figyelemmel a kosárba kerüléstől a pénztárosnéniig. És vagy 12* elmondta a nagyon finom lesz Esztinek -amúgy hosszabb monológját.

Én meg komolyan gondolkodtam, mit is kéne bemesélni neki, ami nem nagykamu, de mégse koppanjon már, hogy vazze azt hozta a nyuszi, amit anya megvett a boltban. Szóval megbeszéltem vele, hogy ez most nem az övé, hanem apának vettük ajándékba, de ha nagyon szeretne ilyet, akkor szólunk a nyuszinak, és majd kap tőle. Ettől boldog lett a drága, és annyiban hagyta a csokidolgot.

Ha már macibaba. Hát az, medve.
Biza eljött az idő, hogy kinőtte a 4-es pelust. Node mire erre rájöttem.
Első nap: jaj, mibe ültél bele, atyaég (hehe, én naív. Az persze nem esett le, hogy a gatyája nem vizes, csak a bodyja...)
Második nap: Te Eszti, kifolyt a pisi? Mi lehetett?
Harmadik nap: A pecsába szerezzünk be azonnal 5-ös pelust.

Szóval felnő...

És mivel nem jövök ezer évig, pár fotót idelegyintek:

Csoda, hogy sikerült befejezni a lakásfelújítást



Papa majd én tekerem!



Szerintem kétségtelenül az én lányom

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése