2011. ápr. 25.

És érkezés

Laci egyetlen kéréssel ált elő, amikor indultunk: "Aztán ne valami kis parasztgyereket hozzál ám haza nekem!"

A második dédinél falunk töltött nap után ránéztem Eszteremre.
Elnézegettem a homok híjján a fekete föld túrásától mocskos kezecskéit, a piszkos körmeit, a tyúkaszaros cipőjét és a lila-zöld színkódos alsó lábszárát, és már akkor mondtam neki, hogy "ejj, apád asszem nem fog örülni"!

Szóval pillanatok alatt kis parasztgyereket varázsoltam belőle, de nem számít, mert boldog volt a végtelenségig. Egész nap az udvaron tevékenykedett, kergette a tyúkokat és köszöni szépen, jól elvolt.

Persze a jólét hamar meg is látszott rajta, olyan szemteleni kis maki lett belőle, hogy azt hittem megeszem! Két napig a dédivel puszipajtiba nyomták, majd utána nem állt szóba vele (nopersze, mert megérkezett anyu is, akivel aztán ki nem másztak egymás seggéből), meg amúgy is frankón leosztott mindenkit. (Dédi csöndbe legyél! Papa nem beszéljen! Nem mesélem el!És konkrétan szerzett egy vödör homokot a szomszédból, hogy tudjon homokozni. No comment!)

És ami még lett:
2 új fog. (Ódeszerencsés vagyok a gondnélkülfogzó gyerkővel!)
Egy adag alvástapasztalat.

Ez utóbbi konkrétan arról szól, hogy Eszti olyan mélyen tud aludni, hogy első nap azt nem vette észre hogy iccaka bekavart az íróasztal alá, és a lábtartó alatt, arra merőlegesen aludt. Majd felriadva egy gyenge anyucika nyivákolással jelezte, hogy baromira nem tud megmozdulni. 3. nap meg a földön ébredt reggel. Hát ez van.
De a legboldogabb attól vagyok, hogy végre képes elaludni úgy is, hogy a szobában vagyok. (Régen muszáj volt rácsukni az ajtót és otthagyni, különben szórakozott csak.)

Úgyhogy az élet szép, én üde vagyok és kipihent, mivel az udvari tevékenységeket nagyrészt a dédipapa figyelte, aki amúgy is sokat üldögél kint,valamint az uccsó két napban anyu gyakorlatilag kisajátította az onokát, így nem sok dolgom volt.

Laci azért hiányzott, nem szeretek nélküle ennyit elleni. Megjegyzem legalább ő is jobban értékeli majd a család áldásos hatásait, miután első nap este 7-kor már bejelentette, hogy biza unatkozik. És a helyzet nem javult a napok múlásával.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése