2010. aug. 30.

T-Home

(Béb, ez a csaknekedposzt! )
Ezek aztán megérik a pénzüket!
Nem tudom, fehér embernek sikerült-e már a telefonos ügyfélszolgálattal rendezni az ügyeit, de én bepróbáltam!

Első kör:

Pár hete beszéltem velük, hogy kell lemondani a szolgáltatást (mert csak a net miatt volt fenntartva).
Kb a 12. percben sikerült embert találnom a menüpontok mögött elbújva, aki elmondta szépen, mi legyen a levélben, majd rémülten megjegyezte, hogy "jujj, nekünk még nincs megadva valamilyen kód" (adjak meg 6 számjegyet, ami nem lehet számsor és ugyanazok sem -vagyis a büdös életbe nem jegyzed meg, mit diktáltál be...). Nem mintha nem pont a felmondás miatt telefonálnék, de sebaj. Bediktáltam, kézcsók, viszlát.

Szolgáltatás felmondása levél elküldve.
Persze pénteken kijött a számla. Egész hónap. Újabb telefon.

Második kör:

Hétfő reggel 9 óra. Felkészültem.
A gépi hang megkérdezi az azonosítómat (hehe, nem szopatsz be, a számlán rajta van...) begépelem. Lépegetek ide-oda a menüben (mert nem ám rögtön találok embert a gépi hang után).
Majd a helyes menüpont megtalálása után (amikoris már majdnem kiabáltam örömömben), a szemét gépnéni a valamilyen kódomat kérte... Naneee... Emlékeztem a kódra, csak arra nem, hány számjegyet kellett bediktálni anno. (Mindig ugyanazt a 4-et használom, és újrakezdem a sort, ha ennél több számjegy kell.) De hóttuti, hogy itt már le akartak pattintani! Számsor megvan, nem sikerült!
Aztán mégis: Munkatársunk jelentkezéséig köszönjük türelmét! 10 perc után nincs több, elfogyott.

Harmadik kör:

Telefon, menüpontok, azonosító és valamilyen kód után kb. az 5. percben a gépnéni lecserélődött egy igazi(nak tűnő)re. Aki: megkérdezte az azonosítómat (amelyet az 1. percben kell beütni, hogy a rendszer azonosítson.), majd - és ez a valóban csodálatos- megkérdezte a valamilyen kódom 1., a 3. és a 4. számjegyét!
Vazze, mi ez, ha nem lerázás! Vajon hányan adták már fel a kódozgatós résznél?
Úgy érzem, hogy velem is az uccsó pillanatig próbálkoztak, hogy lepattintsanak! Eszméletlen!
De sajna engem nem leheeeeet!
(És végül elmagyarázta, hogy jaaa, igen, látják, hogy visszamondtuk 6-ával, de azért fizessük ki az egész hónapot, mert még nem dolgozták fel, majd visszautalják a különbözetet! Haha... anyátok!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése