2010. aug. 5.

Oltás

Egyébként meg a szokásos csütörtöki oltás-szenvedésben vagyunk:

Az oltás miatt reggel felkeltettem 3/4 8-kor, hogy majd szépenügyesen le tudjam tenni 3/4 1-kor tente. Idáig klafa is a buli, de emiatt nem tudtuk megvárni, hogy a köcsögautó elhúzzon a zenélő szarjával együtt!

Úgyhogy amúgy is gáz, mert oltásra megyünk délután (és kicsit ideges is vagyok, mert nem néztem meg, nincs-e szabin a dokinő...), másrészt meg felkelti a prosztókocsi nemsokára, ami nem egy klassz hír...

Szóval grrr...

És egyébként is megvettük neki az Auchanban az akciós cuki napozót (kettőt ráadásul), 81-es, ami nagynak kéne, hogy legyen rá. Erre ma ráadtam, begomboltam a 4 alsó gombot, amelyek közül 3 az első seggrecsüccs alkalmával kipattant... Hopszi...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése