2010. aug. 23.

HajniKata páros

No igen, ezt tegnap akartam mesélni, de a kölök alvásidejében ezeréve először lefeküdtem én is aludni.
És a kölök ezeréve először fel is kelt egy óra alvás után...
Szerintem ezt a fertőzést egyértelműen Katától szereztük be... (Biztos akkor, amikor Kata egy köhögőroham közepén kiköpte a szőlőszemet, amelyet Eszti abban a pillanatban felkapott a földről és megevett. Ezen mondjuk azóta is röhögnöm kell! :D)
Nade komolyra fordítva... Teljesen megnyugtató, hogy Hajnikáék is hasonló szórakoztató dolgokra tanítgatják a gyermeket, mint pl. "hol van a hónaljad?"... Mondjuk nehéz lehet nekik, mert Kata biza néha keveri azt a könyökével... Hoppá! (Az érthetőség kedvéért, én már annak is örülök, hogy a kölyköm megtalálja a fején a szemét... Szóval ez számomra külön vicces volt!)

Egyébként a lányok tök cukin eljátszottak. Miután Kata is feloldódott látszott, hogy őrületben ott sincs hiány: a kanapén pl. ugráltak, mint a kismajmok. Nagyon édik voltak!
Kár, hogy csak néhanapján sikerül így összefutnunk...

Laci nagyon jó poénnak tartja ezt a Lacibácsis szöveget, de szerintem ennek a "gyertek ide Lacibácsihoz" dumának inkább olyan pedofil felhangja van... Demivel az énférjem, így én mindig jókat vidulok rajta!
De a kép azért marad "Laci meg a csajok" címen:



Szegény Katabejbi itt szorongatja azt a füldugót, mert annyira hasonlít a krétára, amit otthon használni szokott...
És amúgy is látszik, amint Eszterem nem hagyja abba a hátsimit egy pillanatra sem...

Nomeg még egy fotó:
Katának mindig is harapnivaló lába volt... És most is az van neki...

2 megjegyzés:

  1. Hihetetlenül cuki volt Esztike!! Az én Lányom meg egy mufurc volt (na jó csak az elején). :))
    A szőlős sztorin nekem is röhögnöm kell mindig!
    Nagyon jó volt Nálatok!

    VálaszTörlés
  2. Szerintem hamar oldódott! Csak körül kellett néznie, hogy holvagyunkmá'megen! :)

    VálaszTörlés