2010. ápr. 8.

Táska

Egyébként meg királyság van! Tegnap megelégeltem, hogy Laci nem foglalkozik a pelenkázótáskám Teszveszre felrakásával (holott mindig ő csinálja ezeket), így felraktam én 1 óra körül és mire hazaértünk a Metróból, villámáron el is vitték. Juhéjj!
Már csak a babakocsitól kéne ilyen csodálatos módon megszabadulnunk és akkor lenne igazán überkirályság! Persze az nem egy egyszerű dolog.

Viszont a táska külön kafa, mert az új kocsihoz új táska kell, és én ki is néztem egyet, amit anyuék talán meg is vesznek ma, és így az ára pont fedezve is van.
(Ugye nem kérdés, hogy nem jelenhetek meg az utcán egy zöld babakocsival és rajta egy piros-barna táskával... Na ezért!)
Amúgy kicsit sajnálom, mert szerettem nagyon, de azt kívánom, hogy az új gazdái is szeressék úgy mint mi. (Na, kb. mintha a kiskutyámat adtam volna el...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése