2010. ápr. 16.

Hinta

Hát azbiza úúgy van....
...hogy az egész büdös nagyvárosban nincsen egy babák által használható hinta a játszótereken. Tök ki voltam ezen akadva, hogy az én szegény mogyorókababám nem tud hintázni sosem... Brühühüüü...

Aztán vasárnap ezer dolgom volt, de Esztikét is akartam fárasztani egy körrel, így Laci vitte el délelőtt sétálni.

Hazajöttek. Erre Laci lelkesen meséli, hogy bemásztak az óvodába hintázni.
Engem persze megkerülgetett a sokk, főleg, hogy a babahintában virító Esztikéről volt fotó is a telefonjában.
Naneeeee...
Frankón elhittem, hogy ez a nemnorma uram bevitte az oviba, még agyaltam is rajta, hogy hogy tudott gyerekestől bemászni...

De aztán! Nem!
Kiderült, hogy talált hintát egy játszótéren, nem is olyan messze tőlünk. Aztán a játszótéri pletykaparty jelenséggel összefüggésben kiderítette, hogy csak előző héten rakták fel. Azért nem tudtuk, hogy van.

Most boldogságom határtalan, mert ha Laci nem viszi el arra Esztit akkor vasárnap, akkor szerintem sosem tudjuk meg, hogy hintát tettek fel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése