2010. ápr. 29.

HJ

Tegnap:
Végre újra ébredésmentes éjszaka, (vagyis a 6 fog már tutinak tekinthető) ennek örömére én 3/4 6-tól nem tudtam aludni...
Délelőtt játszótéren hintahintahinta, ebédre sárgaborsófőzelék virslivel (élete első virslije ám hoppá!), persze imádta (mármint azt a rohadt virslit). De valamit valamiért... Szóval így megevett fél adag főzeléket...
Délután gigaalvás majd hintahintahinta és este úgy pörgött, mint aki bekávézott... (vagy durvább szert nyomott).

Ma reggel zűrös ébredés, de pont kapóra jött, mert piacra mentünk mamesznak petúniákat venni.
Aztán egy babakocsival egyensúlyoztam haza a 14 petúniát nehogy megsérüljön...
Aztán nem tudtunk hintázni, mert a fogyik megint ott voltak. (Elég gáz, de a játszótérre viszik ki a magatartásproblémás és szerintem enyhén szellemi fogyatékos gyerekeket sokszor délelőtt. Ami nem lenne baj, csak 10 gyerek, 2 tanár, és
a) a hintából nem lehet kipakolni őket,
b) ma is pl. az egyik kissrác csak úgy beugrott Eszti mellé a hintába elég durva módon. Én meg győztem kikapni szegényt 1/2 perc hintázás után. Szóval emiatt annyira nem pálya ez így nekünk...)

Most alvás.

Holnap meg Simontornya, Fanni ballagás.

Huhh, na így valahogy, most én el, mert rettenetes melóim vannak (mint körömlakkozás és szemöldökkiszedés).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése