2010. ápr. 27.

Hinta meg a palinta meg a rajztábla

Ááá, de szívááás!
Eszti imád hintázni...
Még csak a nagy tányérhinta jelenti a fő szerelmet, de így végképp fuccs a délelőttnek. (Délután ugyanis annyian vannak a játszótéren, hogy tegnap pl. egy percre sem sikerült betenni...).
Ma is beleült és hintázott és nézelődött és hintázott és nézelődött és hintázott és nézelődött...

Majd 20 perc után egyszerűen kiemeltem onnan (némi vergődés és sivítás kíséretében), lévén elvileg én vagyok az erősebb.. Miután 3* kérdeztem meg, hogy "kiszállunk?" és az az élénk fejrázás, hogy "nem"... Megzabálom...
Kis cukika nem tudom, meddig bírná egyhuzamban, de az a gyanúm, hogy túúl sokáig.
Kíváncsi vagyok, a másik (normál) hinta is ilyen hatással lesz-e rá, mert akkor nekem lőttek!

A "nekem lőttek", alias kénytelen leszek betenni a kölykedlit a homokozóba... Áááá, hát ettől én még kicsit tartok... De a lényeg a lényeg, a homokozókészletét már beszereztük, elvileg névnapi ajándék lesz, de mivel úgysem tudja, mikor van a névnapja, így tök mindegy, mikor kapja meg.
Kb. úgy, ahogyan a már 3 hete uralma alá vett mágneses rajztáblát, ami szintén névnapi ajándék lett volna, de féláras akcióban megvettük és akkor már miért álljon a szekrényben két hónapot, ugyeugye?

És szereti is...
Így:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése