2011. máj. 9.

Vasárnapi szabadságos

Ógyönyörűszép vasárnap!
Igaz, hogy folyamatosan zuhogott az eső, de jöttek anyuék, mi meg mentünk Lacival. Amíg még tehetjük. Így csak szép lehetett!
A névnapi kajámhoz természetesen enyém volt a jog, hogy éttermet válasszak.
És a zuhogó eső miatt a Három Gúnárra böktem (amúgy a Csalánosi játszott még), de jajj, de jól tettem!!!

A felújítás óta nem voltunk, és ugye 4csillagossá avanzsált azóta a hely. Szóval ahh, olyan is volt, puccos, remek konyhával.
Libát ettem libával, és párolt kápival. Csodás volt!
Lacinak sikerült ugyan egyetlen kötekednivalót találnia a szárított narancs és cékla díszítés kapcsán, de egyéb semmi!

Aztán a romantikus kávézás utáni hangulatot nagyban befolyásolta Misi bácsi ajándékvásárlása, mely alkalmával erősen veszélyes volt, hogy Laci bevág a pláza szökőkútba.
Érthetetlenül és indokololatlanul természetesen... :)
Szerinte nekem semmi nem jó, főleg amit ő mond (szerinte állatjó dolgok- szerintem meg bendzsóságok), majd nagy nehezen kiválogattuk a Misbácsi közelgő műtétje utáni regenerálódásához egy adag bio-egészséges-és energiát adó cuccot.
Ezt átadtuk nagy büszkén délután, amikoris kiderült, hogy Misibácsinak frankón nem is most van a névnapja. :D No comment! Csak kicsit röhögtem.

Persze a helyzet a vásárolgatás után hamar fényes lett. Azért Lacit még egy romantikus Tescozásra is befűztem tudván, hogy Eszti baromira letojja, hol vagyunk és mit csinálunk. Így időnk, mint a tenger. És nekem azonnali életmentő elemeket kellett szereznem a lemerült mérlegembe.

Esztiről meg annyit, hogy viva játszóház! Anyám, vagy 2 órát tuti ott nyomultak anyuékkal... Szerintem azt is elfelejtette, hogy van anyja meg apja...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése