2011. máj. 23.

Horror-Kaland-Park

Óriási ötlettől (by apa) vezérelve elmentünk szombaton a Kerekegyházi Kalandparkba.
Persze csak szimpla családi program keretében, nem pedig csúszómászópörgő alkalmatosságok kipróbálása céljából...

Jó is volt, Eszti méretében is volt pár dolog, meg homokozó, meg kisállatsimogató, meg ugrálóizéke (szerintünk trambulinnak hívják, de kissé bizonytalanok vagyunk az elnevezésében.)

Noszóval jó volt, király volt, kafa erdős rész, szép idő, boldogan ugráló gyerek emiatt boldog szülők...
Negyed óráig...
Amíg Laci el nem sütötte egy laza, taslásnak kinéző mozdulat közepette, hogy "áá, csak egy kulllancs". Hogy-a-micsodaaaa???
Naneeeee...

Én persze készültem Biogalaktívval, de annak csak a szúnyogriasztós verziója volt itthon. Azért jól körbefúttam a fél családot (azért csak a felét, mert Laci benyomta a férfi-rinyát, hogy rá abból a büdös (kellemesen citromillatú), ragadós (én kentem) és haszontalan (de legalább valami) szarral a közelébe ne merjek menni.

Persze nem is vettem még olyan komolyan a dolgot, amikoris megláttam, hogy vazze, ezek a kullancsok biza hemzsegtek. Főleg a WC környékén volt látványos, az ajtón ott tornyosultak 20-asával. És biza söpörtem le magunkról is egyet-kettőt. Brrr...

Aztán Laci is sokat segített a felfokozott idegállapotomon a "maradj nyugodtan ülve, az még 10 perc mire felér rád", és "jaj, mi az a hajadon?" típusú rettentően szellemes beszólásaival.

Na mindegy, ha már itt vagyunk, hát legyen. Erős vagyok, kemény vagyok. (És korántsem nyugodt...)

Aztán jött a horror második verziója. Büdösbeteg hurutosan köhögő kislányok a trambulinon.

Eszti már éppen megunva a dolgot mászott ki, amikor meglátta, hogy két 4-5 éves forma kislány érkezik. Hát persze, hogy akkor inkább maradt. Bár ne tette volna!

Ugyanis mindkettő taknyos volt és köhögött, ez persze még kutyapikula, de bakker Esztim az a lelkeskislány, aki a köhögőroham közepén odament a lányka fejéhez és mutogatta neki, hogy szája elé kéne tennnie a kezét, és különben is bátorítóan "kuci-kuci" felkiáltásokat veregette meg a vállát.
(Mondjuk zárójelben jegyzem meg, hogy rémálom, de ott volt 3 felnőtt a lányokkal, és frankón egy sem bírta odaböfögni, hogy "hálló, ne köhögj már rá másra!", valamint a nagy klasszikus sem hangzott el -miszerint: "tedd már a szád elé a kezed!"

Eredmény?
Tegnap minimális orrfolyás Esztinél. Most megint azon a szinten, amivel frankón nem lehet mit kezdeni, mert nem jön ki semmi, naponta 3* meg kell törölni, oszt ennyi.
Ma reggel fél óráig bámultuk, hogy vigyük-e bölcsibe, vagy sem, mert különben semmi baja.
Végül elvittük, mert igazából Lacival mennénk szülés előkészítőre délután (pont alvásidőben, szal kapóra jött most a bölcsizés), de direkt kértem a gondozónénit, hogy azonnnal szóljon ide, ha gázosabbra fordulna az állapota és veszélyeztetné a többi kölykec egészségét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése