2011. máj. 27.

Csak gyors helyzetjelentés

Muszáj muszáj, mert van pár dolog, amit le kell írnom.

A legkorábbi:

Tegnap Eszti hazajött a bölcsiből. Ahova egyébként már nem úgy indítottuk útba, hogy szájbarágósan elemeztük, ki viszi, mi fog történni ott, és mivel fog aludni, hanem azzal, hogy lehetőleg ne visítva jöjjön már haza, mert akkor már a többieket is viszik el, nincs értelme maradni éjszakára.
Szóval ezt be is vette az agya, eszemszívét, állítólag apja első szavára nyakba mászott és pusziszórással távozott az intézményből.

Hanem a sztori, hogy mindezt egyszál nuniban tette. Vagyis úgy küldték haza a gondozónők, hogy Eszti olyan jól halad (vagyis majmol), hogy egész nap nem volt rajta pelus, csak alváskor. És így itthon se adjunk rá.
No nem is kap, és mint a kisangyal, nyomja a pisit a bilibe! Lenyűgöző!

Ma meg bevetettük Laci papát altatásra.
Anyám, már akkor látni kellett volna Laci fejét, amikor szombaton apukájának előadtam, hogy átugorhatna pénteken gyerekvigyázni, mert hülye UH időpontom van, pont alvásidős. Már mondtam Lacinak korábban is, és így ezzel megbeszéltnek is tekintettem az ügyet, de ő egy percig nem gondolta komolyan, hogy apukáját vetem be...

Mondtam neki, hogy apád nem zizzent, csak szeret úgy csinálni. És igen, igazam volt: Laci papa jött, látott és győzött, gyerkőt 5 perc alatt lefektette, elaltatta, amíg én elpályáztam UH-ra. Szerintem tiszta büszkeség!

Amúgy meg ójeee, magzatvizes kontroll UH volt, ahol Murphy törvénye szerint abban a pillanatban már behívtak, amikor odaértem (bezzeg, ha kölykeccel megyek, minimum 1/2 órát kell várni), éééés, a magzatvizem mennyisége: átlagos.
Így a diéta hatott, és tartom is most már végig.
A többi is rendben.

No ennyi az annyi, holnap jönnek anyuék teljes bandástól, úgyhogy totálkáosz, ezért muszájos volt még gyorsan ezt jegyzetelnem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése