2011. máj. 17.

Első nap-első óra

Vajon mit keresek itt reggel 8-kor?
Hát bakker hazaküldtek! No erre nem számítottam...

Felkészültem, hogy végig Esztivel leszek az első napon, de amikor a kölykec végiszántotta a szobákat és nekiesett játszani, azt javasolták, hogy menjek el. Ha gáz van, felhívnak, ha nincs, akkor menjek vissza délre.

Nem vagyok az az érzelgős típus, vagy legalábbis azt hittem, egészen addig, amíg már a buszon bőgtem, hogy "jajajajj, a kicsicicámmal mi lesz?". (Szóval Hajnikám igen, kösd fel a gatyád szeptemberig, tényleg nem fehérembernek való már maga a tudat sem, hogy "ott van hagyva"...)

Közben meg folyamatosan azzal nyugtatgatom magam, hogy egyrészt nagy gáz esetére Laci 5 perc alatt odaér a reptérről, másrészt viszont Eszti a 1,5 éves szepszorongásos időszaka óta egyszer sem sírt utánam.
Meg amúgyis kiscsoport, figyelnek rá, mert ő az egyetlen új... Megamúgyis.
Deakkoriskivagyok.

Most itthon ülök, és még a WC-re is nyitott ajtóval mentem, nehogy ne halljam meg, ha csörög a telefon.

És kb. azt sem tudom, mit kezdjek magammal gyerkő nélkül.

4 megjegyzés:

  1. :)
    Hajrá!
    De azért érdekes lehet egyedül ücsörögni otthon.
    Hamarosan viszont szaladgálhatsz Peti-baba után. Pontosabban egyelőre még csak hozzá majd.
    Hanyadikára vagy kiírva?

    VálaszTörlés
  2. Én is megkönnyeztem Fanni első napját az oviban (Robit a mama szoktatta, mert én dolgoztam)s ezt megismételtem amikor 15 év múlva elment albérletbe Pestre. Meg most is csöpögnek a könnyeim, miközben ezt írom.

    VálaszTörlés
  3. Értem Márti, szóval készüljek fel, mert ennek sosem lesz vége... :D

    Úúú, Anna, ha tudnád, azt sem tudtam hova üljek fél napig a lakásban, olyan fura volt a helyzet! :)
    (Júli 11-re vagyok pontosan kiírva. Az oldal aljára csináltam vonalzót- néha nekem is szükségem van rá... :D)

    VálaszTörlés
  4. Jahhh, már látom a vonalzókat!

    VálaszTörlés