2010. okt. 12.

Kirucc meg a hétvégifilm

Vasárnap voltunk Pesten. Az szokásos jó volt. Anyuék hoztak fügekaktuszt (már ezer éve meg akartam kóstolni), lime-ot, meg spanyol bort/sört. Az ilyen meg sosem rossz.
Kölykec lepasszolva délután, mi meg elmentünk az Árkádba kabátvadászatra. Eredményes is volt, sőt még én is szereztem egy elég szuper sapkát. Jaaaa, Eszti? Természetesen lett egy új Helló Kittys melegítőfelsője... Csudaszuper!
Nehogymár kimaradjon a buliból!
Aki amúgy a délután folyamán megjárt egy adag buszt, villamost, és két játszóteret is. Asszem happyhawaii volt neki is az élet.

Persze hazainduláskor eljátszottuk a szokásos "otthagytunk valamit" családi műsort. Mert mindig eljátszuk...
Dráma kategóriában asszem visszük is a prímet:

10 perce elindultunk. Egyirányú út... Telefon. A pecsába, ottmaradt a virág.
M: Vissza kell mennünk...
L: Vazze itt nem lehet megfordulni, nem.
M: Vazze meg kell fordulnunk, mert ott maradt a virág!
L: Hülye virág! Itt nem lehet megfordulni. Veszítünk vagy félórát. És amúgyis (emelkedő hangerő) mindig otthagysz valamit!
M: Nyasgem (már kiabálva), a múltkor is a te telefonod maradt ott.
L: Direkt mondtam, hogy pakolj össze rendesen!
M: Én meg direkt mondtam, hogy nyasgem!
És csönd, csönd, csönd (közben visszafele indulás),majd csönd, csönd, melybe gyerekhang visít bele: kiszállsz!
Igen, csak ez hiányzott...
De azért hazaértünk viszonylag rendezett körülmények között 1/2 8-ra, virágostól.

Tegnap meg Laci itthon volt, az jó volt, mert szeressük az ilyet. De a film, amit szerzett délutáni alvásra... Hát az majdnem válóperes lett...
Jesszusomdeborzasztóvolt! Már az elején a szereposztásnál láttam, hogy bajok lesznek.

A Stallone produkciós akciófilm szereplői ugyanis: Stallone (akinek kora és plasztikái miatt nem mozog egyetlen arcizma sem... mert az ugye akkor kókemény, ha az arcizma sem rándul - hahaha, szerintem jópoén vót na!).
Node nem állunk meg: Mickey Rourke (szintén plasztikakirály, jesszusom), Eric Roberts, Jet Li, kis mellékszerepben Sczwarzenegger éééés: neeem, Chuck Norris nem volt. De kétségtelenül hiányzott. :)
Persze volt egy lány, akit naná, hogy meg kellett menteni... Mondtam Lacinak, ha a végén Stallone a 65 +/- 5 évével és nemmozgó arcával összesmárolódik vele, akkor hóttutifix, hogy idehányok. De nem volt smaci. Megúsztam...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése