2010. okt. 14.

Egyéb helyzetünk

Na és jelenleg hogy állunk?
Há' gyerök nem felkel reggel 8-kor? Már egész héten ilyen "korán" kelt. Laci szerint kezd felnőni.
Mondjuk nekem is jobb a nap, mert több időnk van mindenre, de az nem frankó, hogy délután is megtartotta a 40-50 perces alvásait...
Én keveslem, ő meg annyira nem.
Mondjuk tuti neki van igaza, mert alváskor mostanában megint úgy kell lelőni. (Vagyis lefekszik és bakker még dumál 20 percig. Folyamatosan. ) Úgyhogy, gondolom annyira nincs elfáradva.

Viszont újra babakocsiban utazik. És imádja! Döbbenet!
Reggel mondtam neki, hogy messze megyünk, ezért babakocsis buli lesz. A hibát ott vétettem, hogy már akkor mondtam neki, amikor még éppenhogy sehogysem álltunk. A bejelentésem után ugyanis odament a babakocsihoz, megsimogatta, megpuszilta (ami jár, az jár ugye), majd leült, és elkezdte húzni a bakancsát. (Folyamatos segí, segí felkiáltásokkal fűszerezve.). És ez egészen addig tartott, amíg én elmosogattam, felöltöztem, összepakoltam. (Cirka 20 perc.)

Ennél már csak a dumája jobb. Egyszerű, tökéletes logika, ami ezekben a kölykökben jelen van.
Szellőztetés ma reggel:

Anya: Úúú Eszti, menjünk az ablak elől, mert anya jó hideget csinált ide!
Gyerek: Kesztyű, kesztyű...

Mondom én, vaslogika!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése