2010. jún. 22.

Ma

Most, hogy az eső egész délelőtt zuhogott, mi meg kb. 15 percre jutottunk ki babakocsival (ami azért külön élmény, mert a kölyök nem bírja elviselni az esővédőt), szóval így az egész délelőtt itthon töltöttük.
De az élmény: Eszti rohadtjól elvolt úgy, hogy Csirke ezerrel bömböltette az autóversenyzős játékot a számítógépen. Ő meg játszott mellette.

Apám vagy másfél óráig kint voltam a konyhában, néha benéztem, de mindannyiszor, K a gép előtt, Eszti meg játszogatott a földön. (Jelenleg a spanok bepelenkázása a fő szórakozása....) Tökély!
(Ja, anyu, tévedtél, Csirke jelenleg is alszik... :) )

Amúgy meg hagytam, hogy rádumáljon és rátettem 20 pontot Uruguayra. Mindezt annak a Kiscsirkének a javaslatára, aki az első alkalommal, ahogyan fogadni lehetett, fogadott az első 6 meccsre... ééés ezzel az összes pontját el is veszítette.
És én hallgattam rá! Na mindegy, most legalább átmeneti érdeklődést mutatok a focivb iránt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése