2010. jún. 23.

No cím

K reggel elpályázott, úgy gondolta ennyi elég volt! Viszont hátrahagyott két tippet a VB-re... Hát nem tudom. mindenesetre jóban vagyunk, mert Uruguay nyert. Emiatt bezsebeltem 52 pontot!

Eszti ma felkelt reggel 8-kor, majd kikísértük Csirkét az állomásra, aztán piacoztunk egyet, hamár arra jártunk...

Hazaúton sajnos megvettem egy papucsot, ami az árát tekintve hááát, hoppá volt, és asszem 6 hónap becsületesség után nem mondhatom el Lacinak.

De cserébe elmegyünk a sörfesztiválra (majd valamelyik nap), amit a borváros után tartanak. Az nagyon jó, mert legalább Lacinak is van kedve eljönni, mert ő sörös. Én meg boros (de szeretem a sört is... Így velem nincs nagy gond!)

Ami még eredmény, vagy inkább csoda: Esztivel megértettem, hogy csak akkor kap a sült csirkéből falatot, ha előtte letol a brokkolis krumlipüréből is egy kanálkával. Így végrevalahára újra boldogság, hogy a gyerekben zöldség és hús keveréke található ebéd gyanánt.
Amúgy meg sikerült végre megégetnie a kezét a sütőnél. Tudtam, hogy nem ússzuk meg, de az a jó, hogy olyan gyorsan történt, hogy azt sem láttam, melyik kis mancsával fogta meg. Aztán amikor kérdeztem, hogy melyik az, mindig a másikat tartotta oda. Így mindkettőt hűtöttem. De egyelőre nem látszik semmi... Remélem, nem is fog, és megjegyezte, hogy a sütő az tökszívás!

2 megjegyzés:

  1. Az én Lányom meg húst nem hajlandó enni... érted ezt??? ja, és imádja a paradicsomt, szóval külön vacsorázunk (ő az Apjával, én meg egyedül).

    VálaszTörlés
  2. Ööö, biztos a tiéd? :D (Már Katára gondolok...)

    VálaszTörlés