2011. jún. 15.

Hajvágás és szülésznő

Volt egy napom, amikor Eszterem maradéktalanul jóóó volt. Tegnap.
De tényleg!
Elmaradt a reggeli ámokfutás, utána délelőtt sikerült egy megaordibálást kicsikarnia belőlem, de nem vészes, sokkot is kapott tőle is beszüntette az elkezdett hisztit 3 perc alatt, és utána is semmi. Ennyi volt a hír!

Amúgy tegnap elmentünk fodrászhoz!
Jippijéééé, dobpergés miegymás!
Ugyanis nem kis teljesítmény ez, már két vagy három hónapja tervbe van véve a dolog. Csak kicsit jó az ügyintézési menetem... :D

Szóval először elterveztem, hogy fodrászhoz kell menni, mert a göndörtincseket le kell nyirbálni. (Azok ugyanis a gubanc-gócok. Rémálom!)
Aztán találtam egy fordászatot a közelben gyerekfodrász kiírással.
Aztán hetek múlva végre leírtam az ajtóról egy telefonszámot, melyet pár nappal később felhívtam. Na ő nem dolgozik, majd csak hónapok múlva, mert szült. A kolléganője ott van.
Újabb hetek teltek el, mire leírtam a másik számot, amit pár nap múlva elvesztettem.
Éééés, a múlt héten egyszer nyitva volt az ajtó... :)
Így lett időpontunk tegnapra végre.

Eszti csodaszép lett. Nagyon tetszik, hogy újra lehet kibontva a haja, mert nagyon csajosra vágták az alját. A meleg miatt viszont direkt még összeköthető hosszra vágattam. Szóval praktikus és szépséges (ez utóbbi nem is lehet máshogy, hiszen enyim a kölök.)
Egyelőre viszont nem sikerült normális fotót készítenem róla...

Noés délután! Jajjdeboldogságossság volt az is!
Ugyanis találkoztunk a szülésznővel személyesen is, akit a khm... a fodrászom ajánlott. Mindegy, valakinek ajánlania kell, nem? :D

Szóval nagyon örülök, hogy Laci is el akart jönni a megbeszélésre, mert így legalább ketten vagyunk már előre elégedettek vele. Annyira szimpi és kedves és tapasztaltnak, hogy teljes boldogságban telt az élet, ahogy eljöttünk. Hogy igen, sikerült fogadnunk szülésznőt! Ójeee!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése