2011. jún. 18.

Hajnali manó és a bontott meggy

A ma reggelünk megint nekem nemtetszősre sikeredett.
Amióta Esztit egy órával korábban fektetjük le, teljesen meg van zavarodva, hogy mikor is kéne kelni.
Mivel ő jóalvó, sokáigalvó és amúgyis, hozzá képest újra kicsit korainak találtam a ma reggeli 5.50-es ébresztőt.

Arra ébredek, hogy már ott néz a kócos feje a fejembe a nappaliban. Már éppen küldtem volna Afrikába kekszet kapálni, de aztán csak annyit nyöszörögtem neki, hogy "he?".

Mire ő: Amikor felkeltünk, megreggeliztünk hova megyünk?
Óóó hogy nem bírsz a popódon nyugton maradni... helyett csak annyit közöltem vele, "max a piacra, oda".
Nem akarok a piacra menni.
"Így jártál. Akkor húzzál aludni!"
Persze nem megy. Keresgél.
"Mit akarsz?"
AnnaPetiGergő hol van?

Na ez az a kérdés, amelynek rám tekintettel egyáltalán nem lehet pozitív fejleménye.
Ugyanis vagy ő akarja olvasni, akkor fél perc múlva: Anya húzd fel a redőnyt!. Vagy velem olvastat, és akkor fél perc múlva : Anya húzd fel a redőnyt és olvasd el!

Amúgy semmi extra bajom nincs ezzel a korai keléssel. Most.
De basszus egy hónap múlva nem biztos, hogy olyan jól fogom tolerálni, hogy a nemalvós éjjelek után ő felkel a rigókkal.

Mindegy, mert nem tudom befolyásolni, és mostanában tényleg egy sima-egy fordított, vagyis vagy alszik 7-1/2 8-ig, vagy már mindenki előtt fenn kukorékol 6-kor. Pedig direkt szóltam neki, hogy holnap hétvége, és nem megyünk bölcsibe...

Node felkeltünk, apa nagy kegyesen még ráhúzhatott egy fél órát és csak 1/2 7-kor csattogott be hozzá a kismaki ébresztőt fújni.
Aztán csak elmentünk a piacra. Ott jó volt, mert Lacihordárral vitettem a kocsiba a cuccokat, én meg nagy boldogan vásárolgattam.

Majd délelőtt nagy büszkeségemre kimagoztam 5 kiló meggyet, mert elkapott a hév, hogy nekem saját készítményű bontott meggy kell. És annyira pitiáner megcsinálni, hogy naná, hogy elkészítem.
Mindezt csakis a családi kedvenc meggyes-mákos muffin miatt.

Közben persze mameszt zaklattam, akit kb. 15* hívtam fel a halálos kérdéseimmel, mivel még sosem csináltam.
"És mennyi befőttesüveget vegyek? És mennyi cukor kell? És meddig áll a cucc? A borkén ugyanaz mint a borkősav?" De jól viselte a viszontagságokat.
És hogy áll most a dolog?

Meggy kibontva, cukrozva, szintekészen, de bakker Laci alszik, én meg elbizonytalanodtam, hogy 1 deka, az 10 gramm-e.

5 megjegyzés:

  1. Másrészt meg ügyi vagy a meggyeltevéssel, és a meggyes-mákos muffinod nekem is az egyik kedvencem lett! (és egyébként igen, annyi)

    VálaszTörlés
  2. Ja, később leesett, hogy valami titokzatos módon azzal teljesen tisztában vagyok, hogy 10 dkg az 100 g...

    VálaszTörlés
  3. Héjjjj!!! Hahóóóó!!!! Hol vagytok???? Már 2 napja nem "látunk" itt!!! Csak nem??? Még nem? vagy igen?

    Na, szóval, röviden, tömören: hogy bírod még? Miét érzel? Vagy semmi előjel? (persze ez nagy hülyeség, mert szerintem semmi előjele nem lehet a szülésnek. Amikor a bébike ki akar bújni, akkor jön, és kész.)

    VálaszTörlés
  4. Te, Móni tényleg, minnyá szülsz :)))

    VálaszTörlés
  5. Jaja. Eddig aggódtam, hogy nehogy túlhordjam, most viszont éppen az a vágyam! Csakhogy Eszti sora rendeződjön!

    De nyugalom, nyugalom: az én szülésemről mindenki tudni fog időben, ezen nem kell aggódni! :)

    VálaszTörlés