2011. jún. 1.

És akkor én...

Ahhh, Lacival való szombati csatangolásom alkalmával megláttam egy táskát. Olyan igazi, "szerelem első látásra" nyári táskát.
És néztem, néztem, szenyaBéb meg húzott, húzott el onnan... És annyira, de annyira szomorúvá tett a felismerés, hogy biza, ott kell hagynom.
Még egy hónapig tudnám esetleg használni, mert aztán újabb 1-1,5 évig egy Chippolino dizájnnal nyomulok úgyis... (méghozzá a pelenkázótáska sorozatból). Paff.

Hát szegény én.

Node annyira máris nem sajnáltam magam, amikor lazán elfelejtettem a hétfői mérlegelésem (ami simán annak a jele, hogy annyira csak nem izgat már a téma), de kedden megtettem. Ééés, bekövetkezett az, ami hetek óta érlelődött: már csak 7 kiló hízással büszkélkedhetek.

Ha bárki mással megtörténne, én lennék az első, akik hujujjol rajta, hogy "degáz már terhesen súlyt veszteni", de persze önmagamról van szó. Így nincs hujujuujjj...

A diéta az oka, ez egyértelmű.
De sokszor eszem egy nap, szénhidrátot is, de csak teljes kiőrlésben, hús/zöldség az simán, és epermániának köszönhetően gyümölcsszűkében sem vagyok. A kölyök meg az UH szerint vagy 600 grammot hízott odabent ezalatt.
Szóval ebbe a helyzetbe kössön bele valaki! :)

Én meg egyszerűen boldog vagyok jelenleg.
(Csak a szoptatás alatti szénhidrátéhségtől tartok egy kicsit, de ha ott hízok, akkor azt majd szopi után lefaragom ugyanígy. Most legalábbis ezt gondolom!)

Ööö meglepően jól érzem magam így a terhesség vége felé haladva.
Ez jó, csak tök gáz, mert már 6 hósan szenvedtem egy csomót, gondoltam is, hogy érek így a 9. hónapba?
De aztán véget ért a lakásfelújítás és a nagytakarításos buli, és azóta totálsemmi bajom nincs. (Najóó, kevesebbbet bírok sétálni, és néha többet pihennék, de ugye a kis gyatyamadzag nem hagy, de kb. ennyi, meg az apróságok.)
Pár hete elfelejtettem a magnéziumot is szedni rendesen, amire akkor éjszaka jöttem rá, amikor olyan ordenáré lábgörcsöt kaptam, amilyet szerintem csak terhesen képes az ember... Hangosan jajongtam és még másnap este is fájt a helye. De igazából nemsokára abba is kéne hagyni, így már nem állok rá újra.

Ma meg elkezdtük Esztivel pakolgatni a ruhakupacot. Kiválogatva az 56-62-es uniszex cuccokat. Persze Eszteremet nem ez a része kötötte le, hanem az elveszettnek hitt (amúgy általam már hónapokkal ezelőtt elpakolt) bébijátékok, babakanalak és műanyag tányérok. és be is jelentette, hogy ő is kisbaba és babakanállal fog enni a babatányérból. Mondjuk, ha az általa elfogyasztott napi mennyiséget nézem, akár indokolt is lehetett volna...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése