2011. jún. 9.

Amikor reggel 7-kor már az oroszlán is megvarrva

Részemről este úgy feküdtem le, hogy a bal oldalamon nem tudtam aludni, mert a bordáim alatt beszúrt. Passz, miért, de nem múlt el.
Aztán beszívtam, mert reggel egész pontosan 4.40-kor ugyanez. Így már akkor tudtam, hogy nem fogok ebből a pozícióból visszaaludni.
1/4 6-kor felkeltem, mondom netezek egyet. Éééés negyed órát szórakozhattam is, ugyanis 1/2 6-kor már hallottam is a gyerekszobából a dobogást, majd nyílt az ajtó, és beviharzott a kismaki.

A szöveg a szokásos: korán keltem, mert megyünk bölcsibe.

Apa később bepróbálkozott a "Legközelebb, ha korán kell kelni, akkor várd meg míg bemegyünk felébreszteni, jó?" szöveggel, majd kíváncsi leszek, mekkora eredménye lesz.

Most mindenesetre annyira cseles a gyerkő, hogy amióta a hétvégén egyszer visszadugtam aludni hajnalban, azóta minden alvás után kijön a szobából. Nem ám anya után kajabál. Nem hülye na, tuti nem véletlenül csinálja. Nehogy még a végén azt mondjam, hogy korán van és aludni kell még.

Így a nappaliban még kb. 2 perc pihenést sikerült lezavarnia, majd további 13 percig sikerült itt tartani, hogy apát ne keltsd már fel. De tovább nem bírta.
Próbáltam visszatartani, mert egyrészt legalább Laci ne szívjon, csak ő dolgozik vagy mi, másrészt a család ébresztése alap esetben így zajlik:
Hozzám bejön a nappaliba. Ha még alszom, akkor felmászik a kanapéra, bebújik mellém és pár percig itt marad. Majd elindul a napi pörgésre.
Aztán megnézem apát. Elrohan, és a hálóból már az alábbi kiabálást hallani: apaaaa, keljél feeeel! (Annak mondjuk nincs hangja, hogy ezután apa lecsukott szemeit nyitogatja kézzel, mint minden gyerek, de Laci morgásából tudom, hogy csinálja. :) )

Sebaj, ma végre úgy ment bölcsibe, hogy még reggelizett is, és legalább a komódon heverő, és két-három hete megvarrásra váró oroszlán javítását is kizsarolta.

(Vagyis: "Nem Eszti, én meg nem varrom az oroszlánt hajnalban."
"Mivel? Cérnával és tűvel varrom meg, de majd máskor."
"Nem, ne hozd ide a tűt és a cérnát!"
"Nem, ne pakolj abban a fiókban!"
"Jóvan, ha már idehoztál mindent, akkor megvarrom".)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése