2011. jún. 24.

Észheztérés

Orvosilag helyén vagyunk.
Tegnap délutánra már éppen kezdtem kiborulni és elsősorban magamat, majd a kölyköt temetni. Hogy ilyen a világon nincs, hogy 3. napja nem kel fel!
És de.
Tegnap fél 4-kor délután felébredt és mintha elfújták volna az egészet. Kipihente magát!

Mondjuk úgy, hogy a nap hátralevő részében szétszedte a lakást, ahogy kell...

Kajaügyben persze még vannak problémáink, de legalább 3-4 kanállal már beeszik az étkezések alkalmával.
Mondjuk látni kellett volna még tegnap a dohányzóasztalunkat. Nagyon durva látványt nyújtott:
Kubu (életében az első, de megígértem, hogy ő választhat szmötyit, és erre bökött), mézes tea, víz, ropi, Győri Jó reggelt keksz. Mármondom el sem hiszem, ha nem én látom a saját asztalomat. (Ez volt a "minden mindegy csak egyen és igyon a gyerek" kategória.)

Dokinál is voltunk, aki nagy boldogan nézte, hogy mennyivel szebb a torka mostanra. Még nem 100-as, de kapja még az antibigyót úgyis. Szóval ma végre eljutottunk arra a szintre, hogy Eszterem reggel felkelt 1/2 8-kor, és délután 1/2 1-kor feküdt le. Ahogyan az normáliséknál vagyon.
(Mondjuk ez jó poén volt, mert Csirke érkezett délelőtt, nekem meg UH időpontom volt délre, így kapóra jött a látogatása. Frankón ráhagytam Esztit, hogy 22 éves vagy lelkem, oldd meg! :)
És mire hazaértem 1-kor, már mindenki a délutáni szisztáját töltötte. Na ezt már szeretem!)

Mondjuk Esztiről még mesélhetnék, hogy büdöskölykec milyen egyszerűen szokik hozzá a jóhoz...

Ugyanis betegen nagyon kivolt, velem aludt 2 éjszaka is a kanapén. Majd a nappali alvása is végig itt volt. Egyértelműen itt volt a helye, hiszen sokat sírdogált, meg amúgyis dobálta magát és betegen jobb, ha látom folyamatosan.

Na az elmúlt két éjszaka úgy telt, hogy mindenféle baromsággal, ok nélkül igazából behívogatott. Tegnap fél 4-kor meg felállt az ágyban, belémkapaszkodott, hogy ő akkor jön velem aludni.
Höhö, azt már ugyan tuti nem! Miatta ugyanis akkor én nem alszom, meg amúgyis, ne most szokjunk már rá! Szóval asszem ezzel még lesz egy kis feladat az elkövetkező napokban!

Ne nézzetek csúnyán, az ok rém egyszerű:
a) Jelenleg terhes vagyok, és aludni akarok.
b) A közeljövőben Petivel is közös alvást tervezek az első időkben, ugyanúgy, ahogyan Esztivel. És marhára nem hiányzik még egy plusz kölyök az ágyba... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése