2010. nov. 11.

Nem sok, de ez van

Délután Eszti felkel és ellépünk a ma nyílt Pennybe. Hogy miért követünk el ilyen őrületet, hogy minigyerekkel az ezeremberes tömegbe vonulunk? Hát nanáhogy a lufiért!
Már szegénynek ezer éve nem volt lufija, és ez szomorú...

Amúgy a mamáék mellett nyílik, és amúgy is le kell passzolnom Esztit egy röpke negyed órára a Hajninak, mert én biza találtam egy nekem tetsző tanfolyamot, és el is megyek rá. Ma van a beiratkozás, 4-kor indulok és Laci csak negyedre 5-re ér haza.

Szóval ez így megint nagyon jó!

Tegnap visszavittük a könyvtárba a Boribon könyveket. Hoztunk ki másik 3-at. De annyira felhúztam magam, hogy a "Boribon focizik"-ot vissza is viszem. Annyira idegesítő a szövege, hogy nem bírom. És hosszú is. Nem hiszem, hogy Eszti nagyon befordulna rajta... Nekünk meg csak jobb lesz!

És ennyi az izgalom...

2 megjegyzés:

  1. bakker, nemár, én meg megrendeltem a focis boribont :S
    pennyt csípem, nálunk épp egy éve nyílott, de eszembe nem jutott, h ott lufit osztogatnak :DDD

    VálaszTörlés
  2. Nyugszi, valószínűleg csak engem, mint lányos anyukát készít ki a pontos focileírás benne... :) Nomeg vissza sem vittük még, mert persze Esztinek meg tetszik... Grrr...

    VálaszTörlés