2010. nov. 26.

Az új háttérkép, mint az időm rablója

Ójeee, újra megérkeztem...
Nem nagyon volt időm a héten...

Először is a fél netes időmet a napokban az tette ki, hogy adventi háttérképet válasszak a mobilomra. Most egy büdösnagy virág van rajta, ami élőben csodálatos volt, de mobilképen tök bendzsó.

No a turkálás a képek közt ott kezdődik, hogy a wallpaper mutogatás előtt az oldal olyan intim kérdéseket tesz fel, minthogy milyen telefonom van. Bakker, mittudomén. Rózsaszín. Ölég kafa... Jócsajos...
A program persze nem éri be ennyivel...
No akkor megnézem...
Samsung.
Ójeee, beírom, oszt válasszak típust.
Hagyjálmááár... Próbálgatom (arra emlékszem, hogy betű, szám és van benne 7-es...) Nincs meg.
Felhívom Lacit azzal a tervekkel, hogy idegbeteg módjára üvöltözve követelem, hogy azonnal mondja meg, milyen telefonom van. Hát nem hív vissza. Ennek is most kell veszettül dolgoznia...

Mire megtaláltam egyedül, magamtól, pusztán az agyi kapacitásommal: addigra felkelt Eszti.

Aztán másnap a képeket válogattam. Mondanom sem kell, hogy több ezerből egy sem tetszik igazán... No comment. Azért találtam kettőt-hármat, amivel talán beérem két hétig. (Mert akkor ugyebár elkezdek majd karácsonyiakat válogatni...)

Laci bírja is az ilyen akcióimat. (Ja, mert nem kell azt gondolni, hogy fel tudom önállóan tenni a kis rózsaszínre a háttérképet.)
No sebaj, biztos nem az agyamért érkezett a napokban haza egy csokor virággal (szépszép, mert megérdemlem. :P Vagy kiharcoltam? ).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése