2010. febr. 24.

Mutiiii!!

Ez a mutogatás tényleg haláli. Csak most már kezdünk odáig jutni, hogy nem bírom utolérni. Mutat valamire, kérdezi, hogy "miez?" (erre egy jellegzetes hangot ad, mert amúgy az apán kívül egyéb szóig még nem terjed a beszédkészség), én mondom a nevét, de ő már rögtön a következőt mutatja, majd a következőt, majd a következőt... Huhhh, rendesen lefáraszt 3 perc alatt.
A legjobb, hogy már kezdi a reggeli szopi közben is csinálni. Mondjuk onnan sokat nem látni, de folyamatosan mozog a szeme és mutogat közben. Vicces amúgy, de hiába mondtam neki, hogy majd később megbeszéljük, rá se ránt!

Ma el akartam menni délelőtt sétálni, erre nem zuhog az eső??
Pedig egy tök vicces valamit láttam, meg akartam venni Lacinak (elvégre papíron házasági évforduló van, vagy mi... De mi 25-én ünnepelünk, mert az az igazi évfordulónk), erre nem tudunk elmenni.
Vagy most meggondoltam magam, Eszterem úgyis veszekszik a játékaival, hiába mondtam neki, hogy nem mindenkinek van ám olyan csuda abakusza, mint neki, becsülje meg!
De nem becsüli, szóval megyek esővédőt csatolni!

(Béb ne aggódj, nem ajándékot veszek, csak valami minipoént!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése