2010. febr. 12.

Babatej és a tegnap

Ma jelentős előrelépéseket tettünk Junior ital ügyben.
Reggeli közben kétszer kérte el az asztalról és mind a kétszer ivott belőle... khmmm... 3 mini kortyot! Vagy 20 mili fogyhatott belőle összesen, de én azért rendületlenül próbálkozom továbbra is.
Megvettem egy Nestlés italport, majd másnap megkaptam postán az új DM-es bababónuszos kuponfüzetet, amiben volt egy hozzá való kupon. Áááá... (Na nem mintha nem érné meg így is: a 14 adagos tejecske nekünk kb. 114 adagra lesz elég ilyen fogyasztási gyorsaság mellett.)
Amúgy tegnap alapvetően tündibündi kislány volt, vagyis látszott, hogy rendesen reggelizett. Majd a vacsora már a "mindenszar" jegyében telt és ennek megfelelően alakult az iccaka is. Ilyenkor egy csomószor felsír... Csak egyszer (jééé, nem emlékszem, lehet, hogy kétszer...) kellett bemennem hozzá, de a felsírásra én már akkor is készenlétes állapotra ébredek.
Plusz a bónusz ajándékok éjszakára:

- Kanapén alvás, mert Laci taknyos (vagyis előreláthatólag horkol).
- Az utcán éjjel bagzó macska (én állatbarát vagyok, de most voltak gondolataim, hogy mit kéne csinálni vele... )
- Hajnalban valószínű áramingadozás miatt csipogó szünetmentes tápegység.

Ma reggelre így "kipihenten" keltünk 7-kor, mert Esztike pont akkor álldogált az ágyban, amikor Laci kinyitotta az extrafénnyel világító fürdőszobaajtót. Ergo esélyem sem volt visszafektetni a felcsillanó szemmel "hóóó"-zó és ezerrel a szobaajtó felé mutogató gyereket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése