2010. febr. 25.

02.25.

Most, hogy Muldert vagy 12 rész után végre visszahozták az UFÓk, naná, hogy nem Godot-n szórakoztattam magam!
Amúgy is iszonyat sok melóm volt: vagyis körmöt lakkozgatni, spagettit előkészíteni, ruhát válogatni... Mindezt persze alvásidőben. Mert Esztercicabéka nem olyan ám, hogy megkajál, aztán majd csendben, rendezett körülmények között játszik a szobájában. Hehe...
Viszont ma evett túróstésztát (guszti volt: apróra vágott cérnametélttel - mert rájöttem, hogy a nagyobb tésztát nem komálja). Szóval halelujahh!

No, a lényeg, ma van a 10/3 évfordulónk, ami remek hír (már, hogy kibírtam Lacival 10 évig, meg közben hihetetlen távlat is ez a 10 év).
Úgyhogy Esztikével elhitettem, hogy ma korán kell lefeküdnie délután (persze ő nem így gondolta, de 10 perc után beletörődött a helyzetbe -hoppáhoppá, abszolút sírásmentesen), hogy este Lacival nyugodt körülmények között (vagyis ohne gyerek) bevedelhessük a méregdrága Asti Cinzano pezsgőnket! Valahogy így...

Ha Eszti felkel összedobom a spegettit, amihez még tegnap vettem meglepibe parmezánt (na ja, csak Grana padanat kaptam), meg extra kimért olívát. Persze a meglepinek fújtak, mert Laci addig szekált este, hogy de ugyelesz parmezán, meg olíva, hogy biztos voltam benne, hogy megtalálta a hűtőben ezeket, közben meg csak beletrafált (igenigen, gondolatolvas amúgy, mint mindig).

Na a lényeg: heppi, láv meg egyebek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése