2010. febr. 8.

Változtatások

És, ha már öröm-boldogságból feltöltekeztünk, akkor mától:

- egyedül elalvás van Esztikének,
- nekem tudatos táplálkozás visszaállítása,
- és újra heti 3 bicaj.

Az egyedül alvás főleg a délutáni lefekvésnél lesz izgis, mert akkor sosem egyedül alszik el. De már nagylány, így vége a cicinelalvásnak. Most nagyon izgulok, mert kb. 1 órás tömény üvöltésre számítok. És akkor az még csak a mai akció! Grrr... Sebaj, túl kell lenni rajta és kész!

Az esti elalvás nem gáz, mert vagy szopi közben elalszik, ami mindegy, mert esti szopi még egy darabig lesz nálunk, vagy ha nem alszik be rajta, akkor forgóldva egy idő után úgy marad. Mondjuk ez még elég zajos 15-20 perc, de ahhoz képest, hogy pár hete még fél óra játék, fél óra bőgés után aludt be úgy, hogy álltam az ágya mellett, mostanra 20 perc átlagban (mondjuk az tömény szórakozással, viháncolással és énekelgetéssel telik), és nem is vagyok a szobában (csak benézek néha, nem állt-e fel.
Szóval most félekfélekfélek...

Én meg... Amikor bicóztam egy hónapot nemrégiben, akkor egy hó alatt szépen lement egy kiló rólam. Nem gondolom, hogy sokat kéne fogynom, de 4 kiló pluszt képzelek be magamnak. Az nem sok, nem gyúrok fogyókúrára, csak örülök, ha a bicóval lejjebb megy.
A kaja meg már tűrhetetlen a tudat, hogy régen nem vacsiztam, 3 után már nem ettem szénhidrátot, aztán terhes lettem, akkor ugye megengedtem magamnak a mindent, aztán mostanában nem értem rá odafigyelni erre is, így össze-vissza ettem.
Na most ennek mától vége!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése