2011. márc. 3.

Újra itthon

Hazajöttünk, mindenjóvolt.
Azért képes beszámoló nélkül persze nincsen megúszva a dolog.

Szóval Eszti imádta az egészet. Teljesen fel volt pörögve a "nyaralástól". Nagggyon cuki volt. Bár kezelni okosan kellett, mert első nap még fasza volt a svédasztal, vacsira halat evett párolt zöldséggel. (Ómicsoda boldogságez!)
De már másnap ebédre rájött, hogy van itt minden más! Van olikabogyó, meg mozarella, meg jubuka. Így kb. mást nem is volt hajlandó enni.
Reggelinél kb. a 2 havi virslikvótáját lőtte el. Megígértem magamnak, hogy ehet amennyit akar, nem számolom, nem számolom, hadd egyen... (de 3,5 darab volt...)

A pancsolásból csak úgy tudtuk kikönyörögni, hogy gyere, átöltözünk, és megyünk a játszóházba. A játszóházból meg úgy, hogy gyere, megyünk pancsolni. A köztes dolgok nem érdekelték. (Mint reggeli, ebéd és társai...)

Szóval nagyon jó volt látni a boldog fejét. A miénket is biztos jó lehetett, főleg, hogy a reggeli után a szobába visszaérve 5 percet nem ülhettünk a fenekünkön, mert a kölyök konkrétan pucérra vetkőzött és riadt "hol van úszópelenka" felkiáltásokkal pakolta a böröndünket... Mertmostazonnal mennikell!!

Node tegnap hazajöttünk, még lefojtottuk a kikapcsolódásunkat egy laza, jól megérdemelt, ingyen Frei kávéval. És az enyém világraszóló volt. Chilis. De rendesen, nem csak úgy lájtosan, mint a chilis csokijuk... Tetszett.

Szóval élmények megvannak, ma éjszaka mindenki külön szobában aludt (csakhogy tuti kipihenjük a wellness fáradalmakat.) És az élet megy tovább.

És ha valaki Szarvasra menne pihenni, a Liget hotel szerintem nagyon kafa hely, csak ajánlani tudom. Kicsi ugyan, de megvan minden, ami kell. És sokkal kedvesebbek az emberek, mint pl. a Karos Spa multiméretű szállodájában. Bár mi azt a helyet is komáltuk.