2011. márc. 15.

Új gépállat - avagy a mosogatás boldogság!

Ó igenigenigen!
Ha minden jól megy, vettünk egy mosogatógépet.
Igen igen, mondhatnám azt is, hogy kaptam, mert eleve én hűtőt akartam, de Laci kijelentette: "az még működik! Kapsz egy mosogatógépet."
Én meg lássuk be, nem sokat tiltakoztam.

(Amúgy kedves tőle, hogy gondol rám. Menten el is sírom magam. Ugye Laci nem az a "kiporszívózzak helyetted Drágám?" fajta.
Az elmúlt napokban azonban egy csomót takarítottam meg főztem itthon (csak mert pont úgy jött ki.) Aminek az lett az eredménye, hogy elhagyta az alábbi mondat a száját: "Most már lassan abba kéne hagynod a házimunkát."
Én meg szolídan elrejtve a röhögőgörcsömet inkább csak mosolyogtam...
Mert remélem, hogy a szülésig gondolta... :) )

Szóval a mosogatógép onnan jött, hogy 0%-os THM volt a Tescoban az áruhitelre, és amondó vagyok, így érdemes beruházni. A havi 7500 Ft meg olyan lesz, mintha minden hónapban megbüntettek volna 2* a járdán parkolásért. Csak a végén lesz belőle egy mosogatógépem. Vaslogika emberek! Vaslogika!

Régóta téma ez nálunk, de valahogy sosem erőszakolódtam rajta (úgy vagyok vele, mint a nagy többség, hogy amíg nincs, addig nem hiányzik), de amióta itthon vagyok és naponta főzök igencsak látványosan megugrott a vízfogyasztásunk. Meg amúgy is idegesítő eset vagyok, mert főzök, főzök, és nem bírom, ha a mosatlan ott áll a mosogatóban, főzés közben is min. 2* elmosogatok és elpakolok. Az öblítésmentes állóvízben mosogatás meg mindig öblögetésbe torkollik, mert utálom nézni a tányéron csorgó habot (és elképzelve, hogy ezt megeszem utána).

Szóval az ideológiát már megkovácsoltam jó ideje!

Néztem is a neten, hogy mi a jófene kell ebbe a gépállatba.
De egy óra szemgúvasztás után elvesztem a dolgok között. Szóval úgy voltam vele- mivel 15%-os kedvezménnyel vásártam a DM-ben- hogy nem kérdezek: döntök.
Vettem sót, öblítőt és tablettát. Aztán a neten olvasgattam számtalan verziót, amelyek szerint most továbbra sem tudom, hogy mégis mit kell a mosogatógépbe pakolni, hogy nevéhez hűen mosogasson is... De még csak csütörtökre várjuk, addig meg kitökölöm. Vagy valaki elárulja nekem kommentben... ;-)

Érthetetlen, hogy a 3in 1 tabletta az öblítő és a só helyett van, vagy az csak úgy jobban hangzik, vagy a só/öblítő páros mellé nem is tabi kell, hanem por? És amúgyis he?

Úgyhogy, ha nem jönnék erre csütörtök után napokig, akkor mosogatok... :P

6 megjegyzés:

  1. Egyrészt gratulálok, a mosogatógép a világ egyik legjobb találmánya!!! :D
    Másrészt azért 3in1, mert úgy jobban hangzik. Nekem "all in one" nevű tablettám van, de amíg nem használtam mellé öblítőt is, addig csupa cseppfoltosra mosogatta a poharakat. Só is kell, de azon se éri meg spórolni, mert a DM saját márkás hiába olcsóbb, mint a Finish, más állagú, és jóval hamarabb ki is fogy belőle, akkor meg ugyanott vagy.

    VálaszTörlés
  2. Király, király, király. Ezt is megcsináltad. :))
    Nekünk Whrilpool van,abba elég a 3in1-et használni. Nem lesz se foltos, se cseppes, csak csillogó fényesség. :))))

    Zubi

    VálaszTörlés
  3. Mi is all in one-t vagy 3in1-t használunk, kalgonosat. Amelyik épp teszkógazdaságos :D Emellett persze sót és öblítőt is, dögivel. Érdekes viszont, h a múltkor már jó ideje nem volt a gépben só, mégis csillogott az összes pohár. Azért vettem bele, mert rám szólt a zuram, h anélkül ne már. A mosogatógép tisztító sem óccsó ám - igen néha nem árt átmosni, no meg kell bele illatosító is, abból szuper a dmes. Tesómnak a dmes tabletta is bejött egyébként. Majd kitapasztalod, lehet h neked totál bejön majd az olcsóbb. És hogy mennyivel kényelmesebb így főzni és nagycsaládos összejövetelt rendezni? Sokkal, de sokkal.

    VálaszTörlés
  4. Ó hát gratulálok, akkor majd viszem hozzád és a kedves kommentelőkhöz az én mosatlan edényeimet is! :)

    VálaszTörlés
  5. No köszi mindenkinek, mostanra már minden kommunikációs csatornán úúúgy, de úúgy fel lettem világosítva, hogy szinte értek mindent! :)
    Mostmár csak legyen beszerelve!

    (Elif, azért neked is kijárna egy...)

    VálaszTörlés
  6. A Somat tabletta 100db-os, most akciós a Rossmanban!2400 Ft körül van most,egyébként 3000 Ft felett van az ára!Nekem az bejött!

    Én karácsonyra kaptam mosogatógépet, régi vágyam volt, de nem fért sehogy sem be a konyhába, bútort meg nem akartam szétszedetni, aztán kitaláltuk az okosságot és lett helye!!Hurrá!!
    Nekem meg karácsony óta újra hosszú a körmöm!!!:-)

    Dorisz

    VálaszTörlés