2010. dec. 18.

Semmi extraság

Teljesen fel vagyok dobva, hogy ma egész nap esik a hó, végre megint valamirevaló mennyiség.
Persze Eszti csak szív, mert apja a "zord időjárásra" tekintettel nem vitte ki délelőtt, amíg suliban voltam. (Szerintem csak cefetlusta volt overállba rázni a kölyköt, de ez csak magánvélemény...)
Kiscukorka neki egész nap jól viselkedett, bezzeg tegnap nekem rendesen lefalta az idegsejteimet.

Node a lényeg, igazából csak képpel jöttem.

És fantasztikus hírekkel, miszerint igenigen, már ki is bújt az az alsó kettes (legalábis bal oldalon), azt hittem távolabb van ez még, de olyan hirtelen kijött.
Laci viszont hüppögve vette tudomásul, hogy frankón szarul áll. Szerinte olyan béna, mint az ő fogsora. Így is van, igazából 45 fokos szöget ír le a többihez képest.

Megsimogattam Laci fejét is, ne legyen szomorú. Ez csak tejfog... Amúgy meg tőlünk sok jóra nem számíthat fog ügyben, majd gyűjtögetünk fogszabályzóra!

És, ami még király, végrevégre sikerült felvenni, ahogy kölykec a "Hinta palintát" énekli. Immáron végig. Majd jutúbra tolás után teszem ide is.

Apa 41,5-ös hadibakancsában. Még boldogan...



És most nézd a fejét milyen ideges, hogy kiszedjük belőle! :D

2 megjegyzés:

  1. Jó ez a bakancsos kép!
    Kíváncsi vagyok már a "hinta-palintára"!
    (Nálunk még csak "hinta-pinta" néven fut.) :)

    VálaszTörlés
  2. Ahhoz képest, hogy fél év van közöttük, nagyon szép a hintapinta! Eszti nem beszélt még olyan ügyesen fél éve, mint ahogyan Laura nyomja most!

    VálaszTörlés