2010. dec. 16.

Anya kaja meg a szenzációs fog

Kezdem azt gondolni, hogy a kölyök kihasznál minket.
Az én kajámat rendszeresen beeszi.
Kapásból beette ma is. (Az meg, hogy az apját rendszeresen hátaslónak használja, na az meg megint más kérdés. :) )

Csak sajtos tésztát csináltam a tegnapi spagettis maradék tésztából. Ez jó is, annyira nem komálja, de megeszi.
Most eszi, eszi. Kérszmég, tészta.
Egy nagyon keveset hagytam, így azt is megkapta. Eszi, eszi. Kérszmég, tészta.
Én már cseles voltam, láttam, hogy igencsak nagy a lapátolás. így hagytam az enyémből.
Beette azt is. Kérszmég, tejfűűl. Hát egyed. Gondoltam ettől aztán már igazán lakjon jól.

Majd miután csupasz üresre zabbantotta a tejfölösdobozt, nem akart kiszállni az etetőszékből.

No sebaj, csinálok tejbegrízt magamnak, majd abból eszik, ha annyira éhes (egyébként egyáltalán nem szereti.) Na poén, addig ott üldögélt, amíg el nem készült, majd az adagjáról módszeresen lelapátolta a kakaóport, és ekkor már el tudtam távolítani a seggéhez tapadt etetőszékből... (Legalább teszteltük, hogy a tejbegrízt továbbra sem eszi meg.)

Amúgy meg halk zárójeles megegyzés, hogy ma reggel 1/2 9-kor kelt fel, tenap 1/2 8-kor, előtte meg 8-kor, szóval ez úgy tűnik, alakulgat.

Noésnoés a világszenzáció (amellett, hogy elfelejtettem elújságolni a talán a múlt héten a világunkba érkezett 4. szemfogat)... Az izgalomtól remegek, de ma a kakaóporos fogsuvickolás közben nagyon úgy néztem, hogy mégiscsak lesz alul 2-es foga. Merthogy ennek még biza a 2 alapfog virít csak odalennt (meg persze odébb az összes többi, node kettesekkel már nem is számoltunk... Gondoltam majd azt mondom pár év múlva, hogy áá, már kiestek neki... :) )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése