2010. dec. 10.

Alvászűrös

Már több, mint egy hete alapvető alvásprobémáink támadtak.
Az elalvás hagyján, bár az is horrorisztikus tud lenni (konkrétan ma hörgéssel szórakoztatta magát lefekvés után, majd elröhögcsélt magában. Titta ketty...), de amúgy az hagyján, 20 perc az átlag, addig zenél, kiabál, beszélget, rosszabb napjain zsarol (anyuka, anyucika segíts, beszorultam... haha, természetesen szó sincs ilyesmiről, csak rájött, hogy ez a szöveg nagyon bejön.)
Hanem a gond, hogy nem alszik.
Felkel 6-7 között, aztán persze halál fáradt meg szenvedős (korábban sosem viselte meg, ha egy-egy nap nem sikerült annyit aludni, amennyit kell, később pótolt, de bakker, egy hét után már látszanak rajta a fáradtnyűgök.) Valamelyik nap délután aludt 3 órát, örültem is neki, mint majom... És utána boldog is volt két napig.
Szóval érthetetlen az új szokása, miszerint hajnalban kel. De egyelőre menthetetlennek bizonyul. És sajna kevésnek is az alvása (délután sem pótolja, a szokásos 1,5 órát aluszkálja.)
No ennyi a nyűg.

2 megjegyzés:

  1. Na, az alvásról nekem is lenne regélnivalóm... Már nem tudom, megszámolni néha az én karikáimat a tükörbe nézve... Ilyenek az éjszakák. Persze az apahiány sok mindenre magyarázat. De éljen, éljen, éljen!!!!! Végre, már 3 napja újra átalusszuk az éjszakát!!!! Mármint végre én is....

    VálaszTörlés
  2. Remélem, ez így is van azóta is. De tudod mit, tőled valahogy nem sajnálom... Ha így haladtok, mire tesó érkezik stabil éjjelátalvó lesz Laura is! Nem egy hátrány! :)

    VálaszTörlés